ПИСАЦ УГЉЕША ШАЈТИНАЦ У НАШОЈ ШКОЛИ

 

 

Месец књиге, на најлепши могући начин, употпуњен је гостовањем писца Угљеше Шајтинца који је са ученицима наше школе разговарао о својој књизи „Чарна и Несвет“. Посета је организована у оквиру књижевног фестивала „На пола пута“, захваљујући нашој професорки српског језика Снежани Цветковић.

 

Настава у природи ученика другог разреда

У организацији Туристичке агенције ,, Амиго Травел“ изведена је настава у природи, за три одељења другог разреда II1, II2  и  II3 (укупно 71 ученик), у хотелу ,,Оморика“ на Тари, од 18.4. до 25.4. 2016.године.

Хотел је смештен на најлепшем делу Таре, Калуђерским барама. Располаже са комплексом терена за мале спортове, дечјим игралиштима, трим-стазама, базеном и дискотеком.

 

Резултат слика за hotel omorika tara

 

У дискотеци је свако вече организован културно - забавни програм.

Током боравка ученици су обишли:

 

  • Пешачку стазу ,, Пет мостова“

  • Хотел ,,Бели бор“

  • Етно село- брвнаре са Таре

  • Галерију ,,Тарски“

  • Пешачку стазу ,,Јаревац“

  • Видиковац

  • Брдо Мајур

 

За време боравка ученици су направили разгледнице са Таре које су изложили у холу школе.

20160427 100306

 

 

 

 

 

 

 

 

 

milina djaci 20160423 11072320160423 110705

 

Републичко такмичење

MATТРЕЋЕ МЕСТО У РЕПУБЛИЦИ ИЗ МАТЕМАТИКЕ

 

 

 

На Републичком такмичењу из математике одржаном у Суботици, 23. априла 2016. године, наша ученица Анђела Продановић 6/3 освојила је треће место. Честитамо јој на овом великом успеху!

 

 

violinaНАГРАДЕ НА МУЗИЧКИМ ТАКМИЧЕЊИМА

Ива Јараковић 4/2 освојила је прву награду на међународном музичком такмичењу одржаном у Суботици, априла 2016. године.

Ђурђица Алексић 5/3 освојила је прву награду на Републичком такмичењу из виолине, одржаном 19. априла 2016. године у Музичкој школи „Јосип Славенски“ у Београду.

 

УЧЕНИЦИ II4 ОБЕЛЕЖИЛИ ДАН ПЛАНЕТЕ ЗЕМЉЕ

dp1

Дан планете Земље обележава се у целом свету с циљем скретања пажње јавности на значај очувања животне средине, развијања еколошке свести и подсећања на одговорност коју имамо за планету на којој живимо. Први пут је обележен 22. априла 1970. у САД-у, а службено прихваћен као Дан планете Земље на Конференцији УН са темом „Околина и развој“, 1992. у Рио де Жанеиру.

Да би допринела развоју еколошке свести, стицању еколошких знања, умења и навика, развијању позитивних еколошких ставова и вредносних оријентација, школа у оквиру редовне наставе и ваннаставних активности образује и васпитава ученике да штите и унапређују своју животну средину. То је био повод да Дан планете Земље ученици IIобележе 22.4.2016. на часу света око нас и слободним активностима.

Слушањем Зелене песме Д. Михајловић Бокан ушли смо лагано у тему, а наставили подсећањем на загађиваче природе и начине њеног очувања. Кроз хеуристички разговор, праћен презентацијом, ученици су дошли до закључка да људи најчешће предмете који им више нису потребни бацају, упркос томе што се многи од њих могу поново употребити, стекли знања о рециклажи, материјалима који се могу поново прерадити, начину разврставања отпада, позитивним утицајима рециклаже на животну средину... Присетили смо се и часова ликовне културе, на којима су настале композиције од различитог отпадног материјала.

 dp3dp2

 

Крај часа, посвећен еколошким заповестима, истовремено је био и увод у слободне активности, на којима смо правили плакатe на тему: „Заштити планету ову, друге немамо, нити ћемо добити нову!“

dp4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Планета Земља нас свакодневно прима у своје окриље и несебично дарива својим обиљем. Због тога није довољно да се ми ње сетимо само у оваквим приликама. Напротив, требало би да свако од нас, свакога дана и на сваком месту, поштује еколошке законе, рационално користи природна богатства и има одговоран однос према нашој планети. Чувајући природу истовремено бринемо и о себи, јер је здрава и чиста животна средина услов нашег здравља, а тиме и среће.

Марина Лазић

  

СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ – „ИНТЕРАКТИВНИМ МЕТОДАМА КРОЗ НАСТАВУ ДО ОЦЕНЕ КОЈА МОТИВИШЕ“

sl3У суботу, 23.4.2016. одржан је семинар за наставнике наше школе у Регионалном центру за професионални развој запослених у образовању Ужице.  

Општи циљ програма „Интерактивним методама кроз наставу до оцене која мотивише“ јесте професионално оснаживање наставника за креативно осмишљавање наставних активности и оцењивање засновано на континуираном праћењу напредовања ученика.

Специфични циљеви се односе на: примену педагошких теорија и Блумове таксономије приликом осмишљавања активности ученика; оспособљавање наставника за креирање задатака за различите нивое образовних постигнућа; упознавање са циљем и принципима оцењивања, елементима оцене и најчешћим грешкама приликом оцењивања; развијање свести о неопходности познавања и праћења законске регулативе у области образовања; оспособљавање за креирање инструмената за континуирано праћење напредовања ученика; упознавање креативних наставних метода и техника (мозгалице, постер шетња, мозаик техника, мапе ума, петоминутни састав, узајамно подучавање, „3-2-1“); указивање на значај оспособљавања ученика за самопроцењивање и самооцењивање кроз креирање различитих практичних инструмената.

Пошто без учења нема квалитетне наставе, а нераздвојни сегмент процеса наставе и учења је оцењивање, оно би требало да буде један од значајних чинилаца сталног развијања и унапређивања наставе.

 

Марина Лазић

sl2fot3